یادگیری ماشین، یکی از زمینه‌هایی است که شرکت‌های زیادی تمایل به سرمایه گذاری در آن دارند و به عنوان یک منبع مناسب برای خودکارسازی عملیات شناخته می‌شود. این کار از طریق مکانیزم‌های هوشمند صورت می‌گیرد. یادگیری ماشین می‌تواند خود را با شرایط و نیازهای مشتری و سازمان وفق دهد و به همین خاطر نیاز به تداخل روابط انسان‌ها کاهش می‌یابد. به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از تک ریپابلیک، بسیاری از سازمان‌ها می‌کوشند که فعالیت‌ها و مشاغل خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که با یادگیری ماشین مطابقت داشته باشد. برخی از اهداف سازمان‎‌ها نسبت به سایر اهداف، انسجام بیشتری دارد که منجر به کارایی بیشتر و نتایج عالی می‌گردد. در این مواقع یادگیری ماشین به میان می‌آید و کارایی خود را نشان می‌دهد. پیش از این که شرکت‌ها بخواهند پروژه‌های خود را به شیوه یادگیری ماشین انجام دهند، به دنبال روشی بودند که بتوانند این پروژه‌ها را به شکلی هوشمند و خودکار انجام دهند. با ظهور یادگیری ماشین در عرضه فناوری و کار، مشاغل فناوری اطلاعات هم با دقت و سهولت بیشتری انجام می‌شود و منابع انسانی مورد نیاز سازمان‌ها نیز کاهش می‌یابد. یادگیری ماشین در مشاغلی که نیاز به گفت‌وگو و تعامل مستقیم دو نفر دارد هم تحول خوبی ایجاد کرده است. با ورود چت‌بات‌ها شاهد کاهش تداخل روابط انسانی و بهبود بهره‌وری و کاهش اتلاف وقت هستیم. با استفاده از این فناوری، امکان کلاهبرداری و برداشت منابع مالی از حساب‌ها کمتر می‌شود و در نتیجه امنیت بالاتر می‌رود. یادگیری ماشین با امکانات خود، موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش صحت و دقت در پیش‌بینی می‌شود.تقریبا تمامی کسب و کارها می‌توانند از پیش‌بینی این فناوری بهره‌مند شوند. قبلا بسیاری از پیش‌بینی‌ها می‌توانست برای یک سازمان گران تمام شود و آسیب‌هایی را به بدنه شرکت وارد نماید.

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر

برچسب ها